Play Video

Lycksele Djurpark

Lycksele Djurpark, belägen som Sveriges nordligaste djurpark med en specialisering på nordisk fauna, ville förbättra sin digitala närvaro för att återspegla deras enastående erbjudande. Med det i åtanke skapade vi en skräddarsydd hemsida, präglad av stilsäkra bilder och en inbjudande användarupplevelse. Vi säkerställde även att informationen var tillgänglig på både svenska och engelska för att nå en bredare publik.

På sociala medier lyfte vi fram djurparkens karaktär med kreativa kampanjer. Vi använde bland annat humoristiska inslag, som “Gör oss säl-skap i sommar”, för att engagera och locka besökare. Våra ansträngningar ledde till en stärkt digital närvaro, en ökning av besöksantalet och mycket positiva reaktioner från besökarna.

Vad kan vi hjälpa dig med?

Vill ni ta nästa steg med er verksamhet? Vi hjälper er att lyckas! Skicka in ett meddelande i formuläret eller varför inte slå oss en pling så hjälper vi dig.

    Formuläret är skyddat av reCAPTCHA och Googles integritetspolicy och användarvillkor gäller.

    Komplett marknadsföring & varumärkesstrategi

    Chillimedia har hjälpt Motorcentralen med deras kommunikation, varumärke, marknadsföring och grafiska profil. En kommunikationsplan, brandbook och en varumärkesstrategi har tagits fram för att stärka Motorcentralens interna och externa kommunikation. Chillimedia har även skött marknadsföringen av Motorcentralen som varumärke samt delar av motorcentralens varumärken.

    Kontakta oss!

    Vill ni ta nästa steg med er verksamhet? Vi hjälper er att lyckas! Skicka in ett meddelande i formuläret eller varför inte slå oss en pling så hjälper vi dig.

    Tel: 090 – 349 30 40

    Mail: info@chillimedia.se